Open Leimuidense dubbel kampioenschappen 2021

Na de succesvolle editie van 2019 moesten we 2 jaar wachten voordat we dit toernooi weer konden organiseren. Vrijdag 22 oktober liep de zaal toch weer lekker vol met uiteindelijk 10 koppels. We begrepen dat het er nog meer hadden kunnen zijn als het geen herfstvakantie was. Maar juist deze avond is de zaal dan (bijna) vrij. Op andere avonden zijn er natuurlijk competitiewedstrijden.

De 10 koppels hadden allemaal verschillende niveaus, leden, oud-leden, niet-leden en recreanten. Ik zag clubshirts uit Duitsland en met heuse shirtreclame. Vanuit Hamburg tot en met Rotterdam waren ze naar het Spant gekomen.

In 2 poules van 5 werden de wedstrijden gespeeld. Er volgden spannende en minder spannende wedstrijden. Maar het plezier was overal aanwezig. Na de poules speelden  de nummers 1 tegen elkaar om uit te maken wie de winnaar zou worden van deze avond. Maar ook de nrs. 2, 3, 4 en 5 speelden tegen elkaar waarna er een totale uitslag is te benoemen.

1. Olaf Klein en Rob Fallaux                                     2. Tim Lunenburg en Dick Hoogendam
3. Merit Buijks en Leon Buijks                                 4. Kees Leijnse en Jos de Graaf
5. Niels Castenmiller en Chris van Dijk              6. Martine Keijzer en Theo Zandvliet
7. Ina van Koll en Johan van der Meer                8. Jelle van Klink en Niels Ax
9. Sophie Ax en Ronald van der Meer               10. Carola Straathof en Rosalie Vernooy

En zo werd alwéér een gezellige avond afgesloten!