Jubileum feestavond – terug naar de seventies

Na het weerzien met de oud-leden en de tafeltenniskermis, was de feestavond het volgende hoogtepunt van dit weekend.

Om maar met de deur in huis te vallen: het was weer een ouderwets gezellig en mooi feest dat zeker niet onderdeed voor eerdere edities bij het 50-jarig of 40-jarig bestaan. Natuurlijk is de vereniging een stuk kleiner geworden, maar de Spantbar was goed gevuld. Prachtig dat de meeste feestgangers hun best hebben gedaan om kleding en andere spulletjes te verzamelen voor een kleurrijke jaren 60 of 70 outfit. De foto’s spreken voor zich.

Beginnend met koffie met Play Fair-gebakjes en gewapend met voldoende consumptiebonnen kon iedereen de avond wel doorkomen. Glenn Mollers zorgde met zijn disco als vanouds voor een swingende begeleiding, via oude rock ‘n roll nummers, stevige opzwepende disco en wat rustiger foxtrotjes.

En als er even bijgekomen moest worden van het dansen, dan kon men nog de oude video’s bekijken die de hele avond op het scherm werden gepresenteerd. Dick heeft ondertussen al een flink Play Fair filmarchief aangelegd!

Om middernacht precies was het dan zover: Lang zal ie leven! Want de vereniging is opgericht op 13 mei 1960, dus op 13 november was het exact 62,5 jaar. Daar moest op gezongen en getoost worden.

En de prijs voor de mooiste outfit van de avond is gewonnen door … Irene en Harry. Welverdiend!

De jubileumcommissie heeft veel werk verzet. Alles was tot in de puntjes verzorgd en we kunnen dan ook op een bijzonder geslaagd weekend terugkijken. Dus: Marja, Carin, Hilde, Sylvia, Tim en Piet bedankt.

Bekijk en download de foto’s en filmpjes hier:
Dit album is gemaakt met Pixeldrain free file sharing.