Oud-leden en ledentoernooi

Op vrijdagavond 11 november begonnen de feestelijkheden rond het jubileum met een toernooi voor oud-leden, leden en vrienden van Play Fair. Al bij de aanloop in de Spantbar – met koffie en gebakjes – was het een leuk weerzien met de vele oude bekenden die zich hadden aangemeld. Er werd al direct veel bijgepraat en oude herinneringen opgehaald.

Al snel was het tijd om naar de zaal te gaan. Veertig spelers op tien tafels speelden een dubbelspeltoernooi. Twee tegen twee, zes ronden en per ronde 10 minuten speeltijd.

Er werd fanatiek gespeeld. Maar bovenal was het natuurlijk gezelligheid troef. Aan elke tafel stonden wel ervaren en minder ervaren spelers naast en tegenover elkaar, maar iedereen kreeg de kans om lekker mee te spelen. Al was er natuurlijk – en dat hoort ook zo – altijd de spirit om de partijtjes te winnen.

Wat zien we nog meer op de foto’s? Harry speelde weer in het allereerste bordeaux rode Play Fair clubshirt met origineel opgenaaid embleem uit 1960. En onze sportieve burgemeester Astrid Heijstee was op speciale uitnodiging ook van de partij. Leuk dat zij zich ook op deze manier inleeft in de dorpse verenigingen.

Aan het einde van de avond zijn de punten geteld, want een winnaar is er natuurlijk ook altijd. De meeste punten zijn gescoord door oud-lid Martine Keijzer! Daarna volgden Dick en Arnold.

Er zijn nog veel meer foto’s en ook een paar filmpjes van het toernooi; je kunt ze hier bekijken en downloaden (via de menu-knop links boven):

Dit album is gemaakt met Pixeldrain free file sharing.