Play Fair viert niet 60 maar 62,5 jarig bestaan

De vereniging is op 13 mei 1960 opgericht. Toen de vereniging 60 jaar bestond zaten we met de coronaregels waardoor we het één en ander moesten uitstellen.

Op 13 november bestaat onze vereniging precies 62,5 jaar en dat gaan we nu vieren!

Het toernooi

Op vrijdagavond 11 november is er een groot tafeltennistoernooi voor leden/vrienden én oud-leden. En voor degenen die niet meer spelen hopen we op een gezellig samenzijn in onze eigen sporthal ‘t Spant. De oude fotoboeken zoeken we op en er wordt gekeken of ook de oude filmpjes van de vereniging gedraaid kunnen worden.

Officieel is de inschrijvingsdatum al verlopen maar treur niet: tot aan de laatste dag kan je aanmelden of gewoon binnenlopen.

Tafeltennisspeeltuin

Zaterdagmiddag vanaf 12 uur wordt het Spant omgetoverd tot een tafeltennisspeeltuin door de mensen van MJ Tafeltennis. Kinderen, maar ook volwassenen zijn welkom om mee te doen met en/of te komen kijken naar de vele leuke en alternatieve tafeltennisspellen.

Je hoeft geen lid te zijn, iedereen is welkom!

Feestavond

Voor alle leden en vrienden zal er die avond een gezellig feest worden georganiseerd in de jaren ’60 en ’70 stijl. Tijdens de avond zullen er ook nog wat mensen gehuldigd worden vanwege hun langdurig lidmaatschap. Dus alle reden om dit grootse feest mee te vieren.