Presentatie nieuw clubshirt

Tijdens de tafeltenniskermis op zaterdagmiddag is er een nieuw Play Fair clubshirt gepresenteerd.

Al enkele jaren wordt er tijdens de ledenvergaderingen gesproken over de mogelijkheid van shirtsponsoring. In het verleden zijn er echter nooit serieuze stappen ondernomen. Tot twee jaar terug. Toen zijn al onze bekende adverteerders aangeschreven met de vraag of zij shirtsponsoring zouden willen overwegen. Daar is niet direct respons op gekomen. Maar toch diende zich onverwacht een mogelijke sponsor aan.

Jake Stokman is begin dit jaar jeugdlid geworden. Zijn ouders hebben het bedrijf GRS Infrastructuur en zij zouden het leuk vinden om als shirtsponsor de club – en met name de jeugd – te steunen. Daarmee zijn Laura en Hans namens het bestuur, samen met de ouders van Jake, Anja en Guido, en met Ronald van Heemskerk Sport aan de slag gegaan. Ze hebben afspraken gemaakt over de invulling van de sponsoring en gezamenlijk een nieuw shirt ontworpen.

Het resultaat daarvan is het proefshirt dat Jake en Carin zaterdagmiddag hebben geshowd:

Een belangrijk deel van de sponsoring bestaat uit een vast sponsorbedrag per jaar van zowel GRS als Heemskerk. Daarnaast worden de shirtjes voor de jeugdleden volledig en die voor de senioren voor een deel door GRS gesponsord.

Uiteraard zijn wij als vereniging heel blij met deze kans en clubsponsoring en we bedanken Anja en Guido en natuurlijk ook Jake bijzonder voor deze samenwerking. En dat geldt ook voor Ronald van Heemskerk Sport voor het mede creëren van het shirt en hun aandeel in het sponsorbedrag.