50 Jaar Spant gezellige happening

Het is alweer 50 jaar geleden dat er in Leimuiden een sportcomplex werd gebouwd. Een aanwinst voor het dorp waar heel veel verenigingen al gebruik van hebben gemaakt en waarin al vaak evenementen, optredens en bijeenkomsten zijn georganiseerd. Het was dus tijd om er een feestje van te maken. Patrick en Dunja van de Spantbar hebben samen met alle verenigingen die gebruik maken van het Spant een middag georganiseerd. Alle inwoners van Leimuiden en Rijnsaterwouden zijn met een huis-aan-huis folder opgeroepen om langs te komen en mee te doen met een van de activiteiten.

Ook Play Fair was er klaar voor.

De robot was natuurlijk weer populair en de hele middag bezet. De kleintjes vermaakten zich met de piramide en de ‘caviabak’. Schuiftafeltennis werd flink uitgeprobeerd. En er moest nog een tafel worden bijgezet omdat er nog flink wat potjes werden gespeeld.

Ook de oude foto’s, de folders en krantenknipsels trokken weer veel bekijks. En zelfs de singletjes met de twee clubliederen en de 60 jaar oude Play Fair embleempjes waren voor sommigen nog interessant genoeg om mee te nemen (voor de liefhebber: er zijn er nog genoeg).