Play Fair omarmt de Shirtsponsors

Jaren geleden werd er in een Algemene Ledenvergadering besloten om de naam Play Fair nooit aan een sponsor te koppelen. De club wilde de naam en onafhankelijkheid niet opgeven, zo was het idee. Dat was een mooie gedachte, maar het was nog een tijd dat we het financieel makkelijk konden behappen. Met meer leden en lagere huurprijzen.

Die situatie is in de loop van de jaren echter erg veranderd. Drie jaar geleden werd daarom tijdens de ALV afgesproken om toch te gaan kijken naar de mogelijkheid van een club/shirtsponsor. Hoe doen andere verenigingen dat? Wat zijn de afspraken die je met een sponsor kan maken?

Er werd een plan op tafel gelegd, maar toen moesten er nog sponsors worden gezocht. In de coronaperiode lag de zoektocht natuurlijk even stil. We waren al blij dat de bedrijven die ons steunen door middel van advertenties, dat bleven doen.

Vorig jaar meldde zich het bedrijf GRS Infragroep bij ons, de ouders van het kersverse jeugdlid Jake. Zij waren serieus geïnteresseerd om de vereniging, en met name de jeugdgroep te sponsoren. In korte tijd is er toen een plan gemaakt, samen met Heemskerk Sport en Games die de shirts konden leveren. Gezamenlijk werd er een shirtontwerp gemaakt waarin de logo’s van GRS en Heemskerk het beste uitkomen. Er werden passhirts gestuurd en toen de lijst compleet was werd de bestelling gedaan. Eind februari zijn alle nieuwe shirts uitgedeeld. Vanaf dat moment worden alle wedstrijden in die shirts gespeeld.

Dinsdagavond 14 maart – tijdens de jeugdtraining – waren beide sponsors Guido Stokman (GRS Infragroep) en Ronald van der Meer (Heemskerk Sport en Games) aanwezig, zodat we een leuke groepsfoto konden maken. En natuurlijk zijn de logo’s van Play Fair ook goed zichtbaar gebleven.

Dank jullie wel Guido en Ronald

#GRS Infragroep  #Heemskerk Sport en Games