Play Fair zet jubilarissen in het zonnetje tijdens het junior-senior toernooi

Dit jaar zijn er heel veel jubilarissen! En dat komt door verjonging in het bestuur. Toen er tijdens een bestuursvergadering gesproken werd over de jubilarissen van dit jaar (1 x 60 jaar, 4 x 50 jaar en 1 x 40 jaar) vroegen Arie en Tim direct waarom er nooit aandacht was voor de leden die 25 jaar lid zijn van onze vereniging.

Een goede vraag, want in deze tijd mogen we zeker trots zijn op leden die 25 jaar lid zijn. Natuurlijk moet je, als je deze regel gaat toepassen, eerst met terugwerkende kracht gaan werken en alle leden huldigen die nu tussen de 25 en 40 jaar lidmaatschap zitten. En dat zijn er heel wat.

Op vrijdagavond 23 juni was er een nieuw toernooi georganiseerd door diezelfde jonge bestuursleden Tim en Arie. Een toernooi waar de jeugd, hun ouders, de senioren en de oudere senioren (woensdagmiddaggroep) aan mee konden doen. Jubilarissen waren uitgenodigd en presentjes aangeschaft. Op het laatste moment zijn er nog verse bloemen georganiseerd door @Veters Flowers in Leimuiden.

Jammer genoeg zijn er altijd mensen die niet kunnen door vakantie, uitjes en feestjes maar daar gaan we apart nog een keertje langs met bijbehorende geschenkjes. Er was een mooi aantal deelnemers voor het toernooi en een wat toeschouwers die deze avond tot een succes hebben gemaakt.

Dan even alle statistieken:

60 jaar lid – Ton Brand

50 jaar lid – Carin Egberts, Laura van der Meer, Fred Mollers en Piet van Egmond

40 jaar lid – Hans Brand

25 jaar of langer lid – Dick Hoogendam, Antoinette de Jong, Martin van der Geest en Arenda Valkhof (26 jaar), Fred van der Meer (30), Marco Streng (32), Dianne van der Meer (33), Marina van Dam (34), Bjorn van de Voort (36), Kees Leijnse (37), Jos de Graaf (38).

En om het rijtje compleet te maken, de leden die al 40 jaar en langer lid zijn:

Marja van Veen en Hans van Leeuwen (41 jaar), Linda Boer (45), Hilde van Tol (48), Emiel Bunck en Fred Brand (49), Addie van den Hoek (58), Arnold Heuzen (61) en Harry Heuzen (63).