Eerste voorGAAF toernooi druk bezocht

Arie en Tim hebben flink aan de bel getrokken om leden en vrienden van Play Fair te verleiden om aan dit toernooi mee te doen. En met succes, want met zo’n 24 deelnemers was de zaal goed gevuld. Het was een leuke mix van vrienden, woensdagmiddagspelers, recreatiespelers en competitiespelers. Er werden partijen gespeeld met games tot de 21. En afhankelijk van je ranking kreeg je een aantal punten voor (of tegen). Er werd gestart met 4 poules waarvan de beste 16 doorgingen naar de volgende rondes. Vanaf daar was het een afvalrace.

De laatste vier waren Fred van der Meer, Arnold, Mike en Arie. Fred en Arnold speelden om de derde en vierde plaats. Daarbij trok Arnold net aan het langste eind en moest Fred genoegen nemen met de chocoladeletter als vierde prijs. De finale ging dus tussen Arie (niet verrassend) en Mike (heel verrassend). Mike had daarvóór in de halve finale al Arnold verslagen en speelde een top-wedstrijd tegen Arie. Maar uiteindelijk was Arie een maatje te groot en haalde de eerste plaats binnen.