Daverende clubdag

Ontbijt

De voorzitter Laura memoreerde het nog even: Play Fair bestaat 64 jaar en voor zover bekend is er altijd een clubdag met gezamenlijk ontbijt geweest. Een geweldige traditie dus die we nog lang in stand gaan houden, want de belangstelling was groot met leden en partners en kinderen, jeugd met hun ouders en de leden van de woensdagmiddaggroep. Met een groep van in totaal ruim 60 mensen was het een reuze gezellig ontbijt dat door alle aanwezigen enorm werd gewaardeerd.

Aan het eind van het ontbijt werden de Kampioensdiploma’s uitgedeeld aan de teams die vorig jaar kampioen zijn geworden. Daarna werd de Prestatieprijs uitgereikt voor de speler – junior of senior – die in de competities in het afgelopen jaar de hoogste scores wist te halen. Dit jaar was deze voor Pepijn Potters die geen competitiewedstrijd heeft verloren in beide competities in 2023 en dus een 100% score had.

Tenslotte is er jaarlijks de Mars de Rijk-aanmoedigingsprijs. Die was dit jaar voor Emiel Bunck, de penningmeester van onze club. Ondanks ziekte bij zijn vrouw en bij hemzelf blijft hij voor de club aan het werk en wij hopen hem hiermee een kleine ondersteuning te hebben gegeven om op een positieve manier vooruit te blijven kijken.

Na het vlot opruimen van de ontbijtzaal én het inrichten van de speelzaal konden de finales van de clubkampioenschappen beginnen.

Clubkampioenschappen 2024

In de afgelopen weken zijn er voorrondes gespeeld in verschillende categorieën bij de jeugd, senioren en woensdagmiddaggroep waarna de Clubkampioenschappen werden afgesloten met alle finales tijdens onze Clubdag. De wedstrijdleiding was dit jaar in handen van de twee jonge wedstrijdsecretarissen. Tim en Arie hebben de indelingen gemaakt, de prijzen gekocht en alles voor iedereen zo goed mogelijk proberen te regelen. Ook op de wedstrijddag zelf hadden ze de leiding en dat verliep allemaal prima. Complimenten dus!

Om 13:00 uur startten de finales, meestal twee partijen tegelijk en af en toe een enkele finale omdat een aantal personen meerdere finales moesten spelen. Pepijn Potters spande de kroon met 4 finales, 2 bij de jeugd en 2 bij de senioren, die hij vervolgens ook allemaal nog wist te winnen. Hieronder volgen alle winnaars:

Jeugd dubbel B: 1e Noa Remmelts en Fenna van der Steeg – 2e Sarah Potters en Jake Stokman

Jeugd dubbel A: 1e Pepijn Potters en Joec van der Voort – 2e Zoey Remmelts en Carlos Godwaldt

Jeugd enkel C: 1e Stijn van der Merché – 2e Lucas van Nieuwpoort

Jeugd enkel B: 1e Sarah Potters – 2e Noa Remmelts

Jeugd enkel A: 1e Pepijn Potters – 2e Carlos Godwaldt

Senioren woensdagmiddag dames: 1e Lia Petit – 2e Djoeke de Wagenaar

Senioren woensdagmiddag heren: 1e Johan van der Meer – 2e Theo Zandvliet

Senioren mixdubbel: 1e Arie Roos en Sabine Brand – 2e Hans Brand en Laura van der Meer

Senioren dubbel B: 1e Ton Brand en Hans Brand – 2e Irene van der Burg en Rik Owel

Senioren dubbel A: 1e Pepijn Potters en Bjorn van der Voort – 2e Sabine Brand en Fred Brand

Senioren enkel B: 1e Pepijn Potters – 2e Hans Brand

Senioren enkel A: 1e Arie Roos – 2e Sabine Brand

Via het menu (de 3 streepjes) linksboven kun je foto’s downloaden.