Vier kampioenen!

De voorjaarscompetitie 2024 is afgelopen en heeft maar liefst vier kampioensteams opgeleverd.

• Bij de jeugd is het tweede team van Noa, Fenna en Sarah kampioen geworden. Noa en Sarah speelden de laatste spannende wedstrijd en wisten die met 4-1 te winnen.
  • Arenda en Fred hebben het spannend gemaakt in de 3e klasse. Door de eerste 2 partijen te verliezen was het niet zeker meer of het wel zou lukken, maar uiteindelijk was 3-2 winst precies genoeg om kampioen te worden.
  • Tim, Fred en Arnold hebben in de 3e klasse eveneens het kampioenschap met minimaal verschil van één punt binnengehaald.
  • Mike en Rik lieten er in de 5e klasse geen twijfels over bestaan. Met een dikke 5-0 trokken ze de laatste wedstrijd binnen en daarmee het kampioenschap.

Gefeliciteerd allemaal en veel succes in de volgende competitie.