Dag van het Tafeltennis, met Harry en Irene

Op 6 april is de jaarlijkse (wereldwijde) Dag van het Tafeltennis. Maar het is ook de dag, exact 10 jaar geleden, dat onze clubgenoot Harry tijdens een toernooi in ‘t Spant zijn hersenbloeding kreeg. Sindsdien is Harry afhankelijk van een rolstoel hebben Harry en Irene hun leven totaal opnieuw moeten inrichten. Om te vieren dat ze dat weer aardig goed op de rit hebben, dat ze doorgezet hebben, dat ze weer terug op de club zijn en weer kunnen genieten van het tafeltennisspelletje, hebben we op deze woensdagmiddag een toost uitgebracht op Harry en Irene.

Tegelijkertijd is het ook een moment om stil te staan bij het gegeven dat we onze gezondheid moeten koesteren, omdat we het niet in de hand hebben. Zo is Anneke nog aan het revalideren en heeft Hanny recent slecht nieuws gekregen over haar ziekte. Voor beide zijn het spannende tijden en we hopen het allerbeste voor hen en dat ze net als Harry op enig moment weer kunnen aanschuiven. Sterkte Hanny en Anneke!