Inschrijven

Op deze pagina is het overzicht te zien van activiteiten die georganiseerd worden en waar door middel van online inschrijving aan deelgenomen kan worden.

Bent u hier terecht gekomen om lid bij ons te worden? Ga dan naar onze contact pagina en laat daar uw informatie achter.

Open Leimuidense dubbelkampioenschappen

Het Bedrijventoernooi is vervangen door de Open Leimuidense dubbelkampioenschappen. Toegankelijk voor iedereen die een batje kan vasthouden. In verschillende klassen kan er meegedaan worden.

Er zijn mooie prijzen waaronder een grote Wisselbeker! Wie wil die niet een jaar in huis hebben staan? Verder staat natuurlijk de gezelligheid voorop!

Aanmelden kan bij pr@ttv-playfair.nl

Of via het inschrijfformulier.

Clubkampioenschappen 2022

De clubdag 2022 is op zondag 12 juni. Het ontbijt zal starten om 10.30 uur en de finales starten om 13.00 uur.
Voor deelnemers van de kampioenschappen: zorg ervoor dat je op de clubdag kan spelen als je kanshebber bent voor de finales.

Inschrijfformulier junioren

Inschrijfformulier senioren