Jubileum Play Fair: Tafeltennis-kermismiddag en Feestavond 60’s-70’s

Op 13 mei 1960 is onze vereniging Play Fair opgericht.

Dat betekent dat we al meer dan 60 jaar bestaan en dat moet gevierd worden. Helaas kon dit in 2020 niet gevierd worden. Voor de zekerheid is dit evenement doorgeschoven naar het najaar van 2022, als Play Fair 62,5 jaar bestaat. Het feest zal dan op zaterdag 12 november 2022 georganiseerd worden. Het plezier zal er echter niet minder om zijn. De jubileumcommissie zal ons allemaal, leden, oud-leden, vrienden, donateurs en belangstellenden, verrassen met verschillende activiteiten.

Zet de datum maar alvast in jullie agenda!

Nog niet alle details van het programma voor deze dag zijn precies bekend, maar het volgende staat in elk geval op de agenda:

• Op de feestelijke middag van 12 november 2022 tussen 12:00 en 15:00 creëren we een waar tafeltennis speelparadijs voor de jeugd. De Vijverzaal van ‘t Spant zal worden ingericht met leuke tafeltennisspellen, verzorgd door MJ Tafeltennis. Soms wat makkelijker en soms wat moeilijker, zodat iedereen mee kan doen.

• ‘s Avonds zal er een spetterende feestavond zijn in 60’s en 70’s stijl voor alle leden, vrienden en partners. Het belooft een spektakel te worden en er zal een prijs zijn voor de mooiste outfit!